Mid-year book freak out tag

După ce am văzut această leapșă pe blogul Loredanei, apoi pe vlogul Irinei, am hotărât că și în spațiul meu virtual ar fi binevenit un articol care să adune cele mai importante lecturi ale anului. Și nu numai. Luați de citiți. 

Cea mai bună carte pe care ai citit-o până în prezent. “Temă pentru acasă” de Nicolae Dabija și “Umbra vântului” de Carlos Ruiz Zafon. (Nu aveam cum să aleg doar una.)

Cea mai bună continuare pe care ai citit-o până în prezent. Acum citesc volumul patru din “Instrumente mortale” și deși nu aș putea spune că e cea mai bună carte din cele 4, îmi place destul de mult.

O apariție nouă pe care n-ai apucat încă s-o citești, dar vrei s-o faci.Bibliotecara de la Auschwitz”, pentru că mă pasionează foarte mult subiectul. “Doamna de la miezul nopții”, de Cassandra Clare. 

Cea mai anticipată apariție pentru a doua jumătate a anului. Sabia de sticlă“, Victoria Aveyard, a fost continuarea pe care o așteptam de un an. Am cumpărat-o foarte entuziasmată acum trei luni și ghice ce? Încă așteaptă să fie deschisă. 

Cea mai mare dezamăgire. 13 reasons why.   

Cea mai mare surpriză. “Poveștile unei inimi” a fost cartea de la care nu am avut așteptări și m-a surprins atât prin scriitura inteligentă, cât și prin ideile transmise.

Autor nou preferat (care tocmai a debutat sau nou pentru tine). Matt Haig a fost surpriza anului pentru mine. În special pentru cartea “Umanii”.

Cel mai nou crush ficțional. Deși mi se par foarte cool personajele masculine arogante, dar foarte sexy, în viața reală nu m-am îndrăgostit niciodată de așa ceva. Ba din contră. De altfel nici nu am trăit sentimentul de “adorație” pentru un personaj. 

Cel mai nou personaj preferat. Sincer personajele din Harry Potter au fost mereu preferatele mele și pe oricine aș nominaliza nu s-ar ridica la nivelul lor. Deci mă abțin. 

O carte care te-a făcut să plângi. “Temă pentru acasă” de Nicolae Dabija, “Războiul nu are chip de femeie”, de Svetlana Aleksievici. Apoi a fost un moment în “Harry Potter and the Cursed Child” în care Plesneală îi spune lui Scorpius că e onorat că fiul lui Harry Potter îi poartă numele. Și din motive evidente, acest moment mi s-a părut foarte emoționant. 

O carte care te-a făcut fericită. Nu pot să neg, am râs la “Suge-o, Ramona!”.

Adaptarea preferată a unei cărți pentru film pe care ai văzut-o anul acesta. M-am uitat din nou la Harry Potter și la Twilight. M-am simțit ca și cum aș fi văzut totul pentru prima dată. Twilight e plăcerea mea vinovată. 

Recenzia preferată pe care ai scris-o anul acesta. Dacă nu-mi place ce iese din tastatură, atunci nu public. Deci?

Cea mai frumoasă carte pe care ai cumpărat-o până acum anul acesta (sau pe care ai primit-o). Alegeți voi:

Ce cărți trebuie să citești până la sfârșitul anului? Mi-am îndeplinit doar 40% din targetul anual. Cred totuși că voi reuși să citesc numărul de cărți propus. 

Tag-ul poate fi preluat de oricine dorește, evident. Ai înțeles, Dumitrița? :))

2 thoughts on “Mid-year book freak out tag

Leave a Reply

